Tuesday, December 28, 2010

AZAM TAHUN BARU

Tak terasa plak tahun 2010 akan melabuhkan tirainya...hurm.. dalam beberapa hari lagi kita akan menyambut tahun baru....tahun 2011..........hooreeyyy!!!!....

pelbagai agenda yang cuba aku rangka dan pelbagai azam yang cuba aku buat untuk memenuhi tahun 2011 aku nanti.hehehe...

salah satu azam aku dalam tahun 2011 ini, aku cuba mempelajari selok-belok bidang business. aku saja nak cuba tuk persediaan dalam kerjaya kelak aku nanti.

okey kita berbalik dengan cerita 2010..
sebelum kita meninggalkan tahun 2010 ini, cuba kte imbas balik pelbagai perkara yang berlaku dalam tahun 2010. seperti isu JHEAINS kuatkuasa udang-undang murtad tahun depan,isu piala suzuki AFF,isu pinjaman ptptn, dan juga kes kemalangan jalan raya pada hari natal.


dalam banyak isu semasa ,aku cukup tertarik dengan isu penguatkuasa undang2 murtad yang akan di lakukakan tahun depan, bukan apa, dari penelitian aku...sekarang ini isu agama dan menjadi isu hangat..semoga dgn kehadiran tahun 2011 ini isu agama boleh la dibendung.

dari apa yang aku lihat, melalui berita sepanjang tahun 2010 ini..kes jenayah la mendapat rangking tertinggi.tak tahu la bila kadar jenayah di malaysia ni berkurang.. entah la, dari apa yang aku lihat ia semakin bertambah tiap tahun...hurmmm....

apa pun,segala kenangan indah yang aku lalui dalam tahun 2010 akan aku simpan dalam ingatanku,lebih- lebih lagi kenangan "campus life"....(^_^)...manakala kenangan pahit akan aku jadikan sebagai pengajaran.



ini la kami ini la cara kami...."DUNIA KAMI"


ad ciri2 C.E.O tak??..kikiki



bersama member ketika meyambut megaraya di faculty fitm...



ini lah "HOSTEL KU...RUMAH KU"




gambar kenangan lepak2 kat MCD kuang...b4 blik unisel...(^_^)



kenangan di hadapan dewan PKP bersama member UNISEL...










2 comments: